Sunday, November 8, 2009

hero hindustan ku oh!

aku masuk tandas, tandas perempuan. konfirm.

selesai kench, keluar la dari tandas, nk ke cermin konon nak ejas tudung segala. alangkah tokojut nya den, apabila ada seorang lelaki dalam tandas, aku terpanik. dan, mmg lelaki itu ada niat xbaik kat aku. aku pa lagi. kekuatan fizikal konfem la xde, apa lg, gunakan kekuatan vokal. menjerit.

"arrrrhhhh...tolong...tolong...".!!!!!

tiba-tiba ada seorang lelaki. aku kenal, tp xnk letak nama di sini. budak satu ofis, kiut...tp pemalu dan xpernah tegur aku even selalu satu kursus, dah 2 1/2 tahun xpernah bercakap. dia datang, macam filem hindustan..belasah lelaki jahat tak dikenali. perghh. mcm wwe.

aku selamat. dan terjaga dari tido. jam berapa tak ingat.

ok bai.

*smpi skg masih berpikir. dlm otak bernyanyi "you could be a sweet dream.... or a beautiful nightmare..." ish!

3 comments:

dianna said...

terasa sedikt sakit hati membaca entry ni. ingat betul2 weh. hahahhaa

akiss said...

kih kih kih . mmg sengaja nk bg orang geram. hahaha. tp mcm real oooo mimpi ni.

Imran Yusof said...

hek eleh kiss...
-.-