Thursday, November 19, 2009

mengintip tutt tutt tutt artis??



ok. selain usha earnings di nuffnang yg seciput itu, aku suka tgk apa yg rakyat malaysia ni google kan dan masuk ke blog aku. haa. dh lama aku tgk. kadang2 nak tersembur gelak gak la.

apa takde kije mereka ni?

1. flat hijau - haha. paham2 sudah knp.
2. mengintip spender artis - duhh? spender sapa? zaiton sameon??
3. aril af7 pakai pencuci muka apa - gile gay kau! hahaha.
4. kg. babi gila - wujud ke?
5. ustazah terlampau - sori xde video 3gp here. i know bikos of this ENTRI. wakakak

rakyat malaysia ni sgt caring maring.

ok bai.

4 comments:

farenova said...

kelakarlah adik ni..akak gelak je baca..yang paling tak tahan waddefish tu..hahhahah

akiss said...

AHAHA. comel la akak farenova kite panggil sy adik. haa.. tu la kak, mcm2 dorang ni. wtfish trus la. hahah

iva saionji said...

laporan kaji cuaca..wallah...hehehehe

akiss said...

good idea kan? misti ramai bukak blog kite, nk taw ptg ni ujan ke x, hahaha