Monday, November 9, 2009

virus blackberry.

virus blackberry semakin menular. cis, menular ke. tp aku tak terkena jangkitan lagi k. haha. dua minggu kebelakangan ni kan, dh kepohci psl promotion blackberry celcom semua. ni yg hari ni punya emel, encik amin pomote lg, minggu lepas celcom buat taklimat kt ofis.

dan aku taw, orang kuat nya ialah Tuan Hj.Iskandar yg rajin berfacebook. ok gak, rajin die update. senang la aku nk taw dia outstaion ke idak, xyah penat2 g bilik die, skali...p.a kata xdak. kan dah buang masa namanya. haa..1 lagu kebaikan fb. cis. hahaha.




ok la, aku ada orang nak kasik aku nk yg curve, comel siket. bold mcm besar kot. tp lg up la features semua kan. see..berbaloi-baloi promosinya, siap bole byr ansuran 2 tahun. servisnya, mutunya, ummm... aku xjamin la kan.

tp. kalo nk beli sindiri tu takdak la. cukop la guna nokia rm95.00 dengan celcom sms dan my sony ericsson Gedik705. cukop. lagipon, aku tak suka hp gemok2 ni, haha. kalo iPhone hok g bleh kopipes sana, kopipes sinun tu aku maw.

nak pomosi mcm ni gak? suh je celcom dtg opis wat taklimat segala.

ok bai.

*ramai bos2 dah nk pakai, tp ramai gak yg buta it. camano tuh?

4 comments:

Kap said...

trend..
aku still pakai handset jebon Kool800..
cool what!

akiss said...

Itu cap apa tu? Haha

busyuksayang said...

jgn la terjangkit...shuhshuhshuh
:D

Anonymous said...

bold!!!!!!!!!!

:D

-bicarasamaawan