Friday, December 25, 2009

petua hidung mancung.

mancung ke? hahaha. xde kije. tgh2 malam buat kije sewel.

ok ye tuan2 n puan2, mula2, dptkan di pasaran biore pore-pack. tadi aku bli trial pack sajo.

*seingat aku, last aku try benda ni masa kt hostel Nurani 3 di PSP, tul x Adidi dan Farah Ain? hahaha. pki pore pek smbil sidai kain, lpas tu org sibuk tnye knp idung? knp idung? knp idung?. ngee.

ok kendian, basahkan hidung tuan2 dan puan2 dgn air suam. panas siket pon xpe. lg elok kalo pki pas mandi. ok pas basahkan hidung, tampal je la benda alah itu kt hidung masing2 spt model2 di bawah ini.



cantik beg-mata?



ini model xberbayar cupi.

ok biarkan dlm 10-15 minit. tak kisah la nk buat ape masa menunggu itu, nak memasak di cafe world ke, basuh baju ke, nonton mtv ke, janji bahagia. tp masalahnya xleh pki lama2, idung ai gatal. ngeeee.

ok, kopek slow2 strips tersebut. dan lihatlah hasil tanaman hidung anda. huhh? ok, lihat ni..



ok, itu aku punye. cupi punya? xnk la letak gambar zoom-in hasilnye. sgt JIJIK. kang kena saman plak. hua hua hua.

alah, sbnrnye xde lah bersih sgt. guna cara tradisional. haha. aku pon kdg2 wapkan muke, picit sindiri. lg puas stiiiimm je picit. kahkahkah.

ok bai.

2 comments:

Anonymous said...

ko punye ayat mcm baru masuk tadika.tolongla perbaiki sikit bahasa ko.menyampah aku tgk!

akiss. said...

menyampah, jgn tgk. sekian :)