Friday, January 8, 2010

balqis.

huaaaa huaaaa hua. (sile buat suara sengau-sengau basah ala Fran - The Nanny)

saje gatal, atau sebenarnya aku dh mule rasa geli pakai nama akiss deschanel, sdgkn org len pakai nama sebenar?

sedangkan cerita drama tv3 Cinta Balqis pun aku tak tgk, mak aku je yang yer-yer tgk sampai hapal lagu drama tu.

ada satu kali tu, ade abg opismate tiba2 sms, "qis jgn buat macam tu eh, jangan kawen lari". tak ke bingung aku jap pk knp?? alasan tak tgk sbb rasa terpanggil2 rasa nk menyahut, lagi satu tak suka hidung heroin itu. err...boleh??

heleh, biarlah nama aku balqis ke, akiss ke, tetap ex-skoolmate aku panggil aku Jijah. bwekkkkk.

eh jap, tujuan entri ini adalah ekceli nk bgtaw, aku makan jacob's crak - cream onion (gambar encik google) dan minum nestle bliss strawberry. sahaja.

malam kang lapar sampai overdose nasik, salahkan diri sendiri yg pemalas nak turun cafe. aku ngidam cekelat kek tapi!!


ok bai.

2 comments:

Didi Nadhirah said...

layan the nanny lagi best huhu...nyampah tgks sememek tu

akiss said...

hhhhhahahah. sememek muke baik tp mcm tuuuttt