Thursday, February 25, 2010

halimah j.

perempuan kalau cantik / jelita / comel / hawt / tahan lama sekalipun kalau perangai mcm tahi, mulut macam p$#^, plus suka menghina kekurangan orang, maka...tak da gunenye pun.

tak baik kutuk fizikal orang sangat. cuba kalau aku kutuk bapak kau j%$&*&%? cuba aku kutuk anak kau lembap? cuba kalau ada orang kutuk laki kau muka macam ungka?

haih bertobatlah. kita orang melayu kan ada budi bahasa =P

hari-hari demi hari makin berkedut rasa dahi kot, kau bayang lah kalau kau tgh marah orang tu, dan nak buat panggilan maki hamun, tapi orang tu pakai caller ringtone "jongang - jongang - jongang! jongang - jongang -jongang!!!" haaa.. kan tulis perkataan sebenar j%$&*&%.

ok dah, sebenarnya aku nak luah banyak. tapi tak mampu.

ok lagi sekali, tak baik kutuk fizikal orang. haih. mcm nk tunjal je dahi kau.

ok bai.

*entri nasik campur kasik korang join pening.

1 comment:

~ ReD ~ said...

hmmm..kadang2 kita x sedar, bahan gurauan tu buat org terasa hati..kan?:)