Sunday, February 28, 2010

panic at the mekdi.

kelemahan diri. yeah.

memang aku tak boleh jadi hero/heroin anda. aku ada penyakit panik yg agak boleh tahan hebatnye. panik - kaku -otak disfungsi.

contoh kalau konon aku p panjat gunung kinabalu tiba-tiba bertembung ngan harimau (ada ke rimau kt kk?), aku akan berdiri kaku. jadi patung. kejang, otak disfungsi. tak lari 'til ada someone jerit, "woi, lari!!"

contoh terdekat adalah insiden stunt tak jadi hari tu. dan terpaling best, berlaku lagi. nampak kereta sejenis sekaler dengan 'orang itu pomboleh' buat otak aku jem sampai tak ingat what am i talking about, like 5 second ago?!

big L letter on my dahi. glee! not. LOSER.

ok bai.

* thanks mimie belanja me, mak aku pon dh jadi mcm aku, tido lewat, makan prosperity, haha. oh ye, kpd dzul yg 'tekan suis ON' otak aku balik bile panik tadi ye.=)

No comments: