Saturday, March 6, 2010

oh cheryl cole!

cheryl cole, is another my crush kategori pompuan. siyes jatuh cinte. haha. aku kenal sejak tgk video fight for this love, sangat la comel pempuan ni. reminds me of shania twain. suara pon nk same je. =p tapi die petite type, 5"3 je. comel.. terbukti dlm vid dia masa pki suar leopard tu. haha..

minit 3.31 til last paling comel kot.

siyes la, aku rasa taste aku, i mean termasuk la lelaki pun, aku tak suka yg blonde type. tgk eh, aku suka zooey deschanel, adik beradik kardashians, suri cruise, tyra banks, victoria beckham, jennifer garner, eva longoria? bla bla bla. ok ramaaaaaai lagi.

yg buat aku bertambah nk berkenalan more mendalam, adalah bila mimie's ikkey bgtaw yg die ni wife ashley cole yang pencurang itu. like waddefish kau ni a$$-ly cole!? curang plak dgn sekretari liverpool fc. kejadahnya, tgk la sini, x hawt mana pom.

rambut pon blonde yg aku tasuka plak tu. hahahah.

klu nk dibanding kan dgn hok ni.

masa mula bercinta, terpijak batu, batu kena marah. hahahahah

si cheryl dah mintak cerai pun, tanpa tuntutan ok! maybe nk cepatkan proses penceraian kan. lagipun kalo dh ada suami hampas kelapa mcm ni, duit byk tak ada gunenya puuuuunn!

siap ado group ini ok. sile kelip.

go cheryl go! jgn nak fight for ur love sangat dah. pasni leh guna nama btul cheryl tweedy, comel.

ok bai.

1 comment:

Syima Syaz said...

wanita skit punye cun ni blh dia carik lain??pehhh....bodoh!