Friday, April 2, 2010

rimdu lah.

haih. mengeluh. dah sebulan libih pindah unit, ke aras 2. nu fren, nu enviroment, nu boss, nu workplace...semua nya baru, even bahagian sama, tpi byk beza taw.

bile ditanya, mana lg best, duk belakang dgn bdak logistik semua ke, duk sini di aras dua?

aku misti tergelak kihkihkih...sama je. ada lebih...ada kurang.

cuma sentap je bile kadang2 budak2 tu dtg tempat, cakap rindu lah, sape suh tukar lah, kat atas tu dah macam takde orang lah, sunyi gile lah. mana tak berkerut kening aku pikir?

haih. live must go on beb. cehh. konon. aku pun x move on lagi ekceli. tiap kali naik lif sorang2, misti tekan aras 3, dah turun baru sedar. eh..macam...salah je?

perasaan skg? umm..mistilah rindu dgn mereka, selalu petang2 macam ni, dal kul 4, mmg time melepak, memborak dan mengum... oh no no no.. xde nak ngumpat2 ye. abih2 pun citer pasal mslh rumahtangga, even aku blum berumahtangga.

ini azyzy punye hasil tangkapan ye.

rindu je bile Abah (encik y.s) mengamuk kat anak-anak. dh lama x tgk dorang kena balik staepler, pen, segala. dah lame x tgk dorg kena tumbok (manje), kena sepak, kena sekeh. bila mana aku jd tukang gelak. dan tempat Abah mengadu masalah problem anak2 die. siyes. rimdu =(

rimdu nak tlg buat latihan menembak, rimdu nak pasang lagu kuat2, rindu nk stay bilik GIRN tgk pergerakan pegawai satu malaysia, rindu buat air kopi cicah biskut. rindu sembang ngan en.rahim, rindu dgr lawak orang lama en.jamil.

oh harap2 tahun ni kena jadi jurugambar rasmi utk kursus itu, rindu nak carik durian sama2, joging tiap2 awal pagi, amek gambar kucing peberet Abah, g kelas berenang eberiday, pastu lepak makan durian (tapi aku tak makan) sampai 2-3 pagi.



gile rindu masa neh!

ok no offense ye kawan-kawan baru, i lap yu oll too, ekceli tak la baru, kawan lama gak, cuba kali ni lebih dekat, si Tqa, Emma, Efa, Ekin, Kak Ayu, Kak Nurol, Paan, Naim dan ramai lg yg aku xbrapa nk kenal nama? kire ada lah gak kawan pempuan, at least bile piyedtlupe bawak pad, ada gak tempat mengadu. hahahah

ok bai.

1 comment:

Sesopie said...

mesti orang yang awak rindu tu lebih merindui awak.=)