Wednesday, May 5, 2010

benda-comel-tapi-sayang-nak-guna!

ngeh. semalam p the mines jalan-jalan carik pasal. tak tgk wyg pn, ngeh. lepak living cabin, dan mengada gedik beli sticker comel nak mamp. sampai berebut-rebut dgn Aket & Nana. motip perangai???


theeheehehhe. nnti aku amek gamba lagi, ni pakai hp xberapa nk klear. ish ish. aku rasa habit aku membeli benda-comel-tapi-sayang-nak-guna seperti notebook, sticker, hairband etc telah kembali.

sebenarnya ni tabiat aku sejak sekolah lagi. aku ingat lagi, sebulan sekali mak aku akan pergi beli barang dapur kat Giant USJ yang skg dah x berapa nk best sebab ada Mydin Mall. so, sementara mak aku beli beras, buah, sayuran, garam, gula, tepung, cili api, cili padi semua, aku akan lepak kat Summit, membelek dan 'pow' mak beli benda-comel-tapi-sayang-nak-guna.

siriusli. dah dapat beli, senyum sorang-sorang tgk benda itu. x caya? nnti aku balik sh.alam aku amek gamba. ada simpan lg ok. tp x berapa byk la.

huhe. ok, siyes sayang nk guna sticker ni. gedik. haha. =P

ok bai.

4 comments:

scya lollita said...

haha
sme la kite .
then ble owg len nk gne smpai majok2
huhuhu

Glo-w~* said...

i love stickers too! but usually order online^^ check out stickermonster.blogspot.com

akiss. said...

╚► capital S hana ◄╗, sama la sama la. org len xlehkaco. hehehe.

hi glow thanks ya! will visit

Sharinginfoz said...

pelik juga kan beli tapi sayang nak guna....