Monday, May 3, 2010

oh my shahir.

deym. semalam malam yang kurang bernasib baik pada aku, konon bersemangat ke Jakel yg baru bkak di seberang cc mimie, namun...aku pasrah, jam 8.30mlm dah tutup. uwaaaaaaaaaa...

ok. lepas merajuk ngan Jakel, aku n Ket terus pecut balik putrajaya, tapi, xla direct balik. singgah mekdi puchong gateway. dan ekin bgaw Shahir dah tersingkit. WTF?? shahir pun tak bernasib baik macam aku, sgt ada jodoh kami...motip???

sedih i teawwww. konpem la pasni tak tgk dah AF.U lagi.


dah la mgu lepas die nyanyi lagu yg aku suka sejak kecik dan wajib karaoke aku! tiara.

eleh. jgn risau. ini hanya politik duit astro. tgu je la, konpem ada undi masuk. taktik lama lah. mcm tahun lepas, Aril tersingkir minggu ke - 7. haaaaaaaaaahahaha.

ok bai.

5 comments:

farra8979 said...

me pun sedey... shahir kuar.. T_T

p i j a h said...

takpe. iwan ada lagi miahaha..

oh sori.. pakai terjah jek an. hai..pestaim masuk cni. ;)

~ ReD ~ said...

oh? shahir ke yg kluar???baru tahu..huhu

Jue said...

nape kluarkn shahir.. huhu.. af dh xbest sbb shahir xde.. shahir tu mcm dianaktirikan je kat af...

mamamarissa said...

oh shahirku...tetiba plak...lariiii!!!!