Sunday, June 27, 2010

ariel peterpan mati?

“innalillahi wa innalillahi rodjiun, telah berpulang kepada tuhan yang mahakuasa, nazriel irham (ariel peterpan) yang menagalami overdosis zat psikotropika di dalam kamar tahanan pada jam 13:08 hari ini. marilah kita doakan agar arwahnya diterima di sisi tuhan yang maha kuasa. amien.”

bayangkan kau bangun pagi, dapat sms macam ni?

haih, aku yang tido jam 5 pagi tadi pun terus bangun, dan mmg curious nak taw la kan.dah awal pagi tadi masa lepak dorang ada cakap pasal ni. aku siap sound lg, "eh nanti anak jgn letak nama nazriel irham ok".

eh ok. ariel tak mati lg pun. sms itu hanya sms layang. huhu.

see?

ariel skg bahagia je dlm penjara. macam dah ada ahli band peterpan baru. tak kisah la dah tukar nama band baru petergay ke, peterporn ke. ;p

sambung tido.

ok bai.

*sumber : http://www.qimie.com

4 comments:

Eciz said...

erk. suspen je. lalalala~

lionteen said...

terkezut den..hehe

saya_arief said...

haha..
suspen..

chenta said...

i baca kuat2, adik beradik i yg dengar pun terkejut..heheheh..suspen betul!