Thursday, June 3, 2010

clash lagi, kadang2 spare-part tu perlu.

semalam, satu kes penceraian lagi berlaku. ceh. poyo je aku. clash je. aku xnak mention sapa. cuma, aku suka cara dia handle.

takde lah nak meraung ka, mengamuk ka, meroyan ka. sgt professional. i laik. mungkin dah lali dgn kes cintan cintun ni. ;P

syukur kepada Tuhan, dah bagi petunjuk yg dia bukan lelaki yang layak utk dia. cuma aku pun terkejut cara dia putus, senang btul lelaki tu "angkat kaki" kan? haih.

i've been through this situation many times. yeah. mmg sakit, mcm kena tikam2 kt dada ni, PEDIH, "tak dapat ku bayangkan..tutur mu bagai sembilu..." opss ter'ella' plak. bg aku, cukop la sebulan, kdg2 tak sampai sebulan pon aku dah boleh hidup ceria balik. kata hati kering kan?adalah dalam 3 hari aku termenung, menangis, hentak2 kaki sambil menangis, "kenapa!! kenapa!! kenapa!! penipuuuuuuuuuuuuuu..penipu!! "

lepas tu, ON DATING SPARE PART!

spare part tu maksudnya, kawan2 lain, xsemesti ko bercinta 2 orang sekali gus. uhkkk uhukkk... terbatuk pulak.

sbb tu aku, bila ada kwn clash, aku akan tanya, "eh kau takda kawan lain ke? spare part?"

jahat tak aku. tak kot. haha. eh, kamon, ko nak setia 100% ngan dia watpa, bf je kot, belum pangkat tunang atau suami. kalau ko curang dgn suami kau, mmg ahli neraka lah! duhh.

oh ok, aku dah bawak pengaruh jahat kepada pembaca blog ini, dah la suka pengaruh orang jadi gemok, makan itu, makan ini, itu sedap, ini sedap!

ok. senang je, bagi aku, tiada cinta yg kekal kecuali cinta kepada Tuhan. semua yg kita ada, kebahagiaan yg kita ada skrg ni, adalah PINJAMAN, satu hari nanti, Tuhan akan minta pulang balik. harta, rupa, anak, mak, ayah, suami, isteri tersayang, semua pinjaman, satu hari nnti, semua kena pulang balik. jadi, HARGAI, NIKMATI DAN SYUKUR dgn apa yg kita ada sekarang ;).

to whom it may concern, yu go girl, i know yu a strong girl! buat apa buang air mata dan rosakkan diri sendiri kerana hanya seorang lelaki. not worth it pun. lebiu Babe!

tgk mcm cheryl cole, satu sen pon dia tak tuntut bila bercerai, lelaki curang : valueless. hahahah.


ok bai.

7 comments:

RaafikJahat said...

spare part itu penting. mudah juga untuk kita membuat pilihan nanti. hehe.

Drunbella Khoo said...

betul tu.
xboleh percaya 100%.
sedangkan yg dah ada laki bini pun boleh curang, ini kan pulak kekasih.
haih.

www.dunialandax.com said...

I like!jom jadi spare part saya~?berani??wahahahahha

akiss. said...

xRaafikx, hahaha. pilih yg terbaik yeee.. ;P

Drunbella Khoo, yup yup semua kena 50-50.

encHIx laNDax, boleh boleh. takdahal ;p

Unknown said...

wah.. setuju dgn statement nih

selagi tak kawin.. selagi tu leh pasang spare part :D


*except lelaki yg dh kwin ler.. leh jer pasang dua.. asalkan bernikah and lapor kat makhamah :D

~gadis tetek besar~ said...

aku sokong 100%.. kalo aku tau ko pun mcm ni percayalah.. aku g tegur ko kat meja ari tu.. hahaha

akiss. said...

bud, btul sgt tu ! ;P

hi GTB,meja mana kah?