Wednesday, June 2, 2010

Perbualan Ashwad & Zaiful di Astro AWANI.

petikan perbualan Ashwad & Zaiful di Astro Awani.

" mesej saya ringkas, saya merasakan konflik 6 dekad Palestin-Israel, bagaimana Palestin ditindas tetapi saya merasakan dalam tempoh 24 hingga 28 jam dan mesej itu saya harap para penonton semua termasuk Zaiful dan ibu bapa saya sudah mendapat mesej itu tak perlu saya huraikan jenis apa yang telah dilakukan ke atas saya "

sentap aku dgr. nk termenangis pun ada. it is hard to imagine apa yg mereka telah alami. :(

apa-apa pun, Alhamdulillah mereka selamat, mohon dipermudahkan Allah segala urusan dan perjalanan saudara saudara kita kembali ke tanahair

full transkrip, di SINI. thanks dzul. =)

ok bai.

2 comments:

MamaIcha said...

akiss, k.jue baru perasan saiful kamal tue my photographer masa kahwin dulu...masa tue, dia masih dgn bernama...alhamdulillah dia selamat...

mmg tak terbayang betapa seksanya mereka kan :(

akiss. said...

yeke kak, yg saiful kamal tu eh. hmmm. nnti leh carik blog dia.

a ah, dorang sendiri mcm xnk ingat ape dh jd kt mereka :(