Wednesday, June 2, 2010

Nasik Lemak FREE di Putrajaya.

sepanjang hidup aku, nasik lemak yg paling sdap yg pernah aku makan adalah di Jalan Jurutera, Puchong. seriusli, aku dah merantau ke sana sini, xde sapa leh lawan. sambal die, TERBAIK! tiap pagi Ahad, itulah menu aku. dan mmg tak cukup satu! tp sadisnya, tataw ada lg ke tidak gerai tu ;(

even pnh nak stop nak makan nasik lomak, sebab nk diet, tapi masih gagal. haha. "say no to nasik lomak" KONON! cehh!

tetapi! anda mau nasik lemak pree??

yeah, it is FREE.

marilah ke putrajaya sempena "Fiesta Nasi Lemak 1 Malaysia", dari 4 - 6 Jun 2010.

fiesta ini akan melibatkan 500 penyertaaan dari hotel/restoran/perseorangan termasuk restoran nasi lemak antarabangsa akan memasak, utk pertandingan nasik lemak tersedap. maka, nasi lemak paling tersedap akan dinobatkan! kemudian, dianggarkan lebih 10,000 nasik lemak free akan diedarkan kepada pengunjung, meriah ke tidak?

aku harap macik yg jual kt jln jurutera, puchong tu ada join. ngeh.

ok bai.

11 comments:

amar haziq said...

boleh pergi ni..hihi

jenguk2lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com

Artzlizan said...

wah best tu...makan free mmg best...mesti ramai orang kan...

Hazzy Ishak said...

kat mana ni?
presint bape?

Ken Wooi said...

nasi lemak is nice =)

akiss. said...

ya, nasik lemak is naiiiissss....free plak kan?

presint 2 =)

The Blogger (63672674) said...

Close to my place. Can be the first in the queue!

Ira Khazali said...

nampak kamu di dapur mas bersama seorg rakan... pada 2 JUN 2010

akiss. said...

hehe. ofismate sy tu. kenapa tak tegur ;P

Ira Khazali said...

sy bersame rakan2 yg lain... mesti lain kali pun leh jumpe jugak.. dkat jer upenye...

akiss. said...

ooo.. awak tgl ktne? hehe. senegeri la kite ;P

Ira Khazali said...

ahaks... kat flet ijau yg femes tuh....