Tuesday, June 22, 2010

peter - porn-porn!

hai ariel.

ramai dah tahu, dan, aku tahu, ramai dah tgk video 3gp di ariel ni. hahaha. saya selaku kipas-susah-mati peterpan, atau lebih tepat, sgt tergila-gila kan si Ariel merasa amat keciwa.

alah sbnrnye aku dh keciwa lama since dia ada anak luar nikah ngan ex-bini dia. ;P maka, tak heran lah.

ada berita yg si Ariel dah serah diri pada apak polisi. ish. tu lah. sape suruh macam-macam?

eh tapi kalau polisi nya indonesia bacain entri 'INI'? agak-agaknya aku akan kena disoal siasat enggak? ok main-main je kan?

ok bai!

2 comments:

Siti Hajar Masri said...

maknanya memg dia ye..sungguh tak sangka..

akiss ferrero. said...

tak pasti, serah diri utk di siasat dulu, mana taw die sindri yg sebarkan? heheheh