Wednesday, July 14, 2010

air teh o ais dari paip.

hai. selamat hari rabu. hari wayang murah. cis, xbuat lagi review Eclipse, malas. hihi.

ok, semalam hari Selasa. balik kije, trus pingsan ntah kenapa macam nak demam semua, trus tido. setelah di pikir2 kenapa, rupa-rupanya x makan seharian. ;p kesian kat sy, lapar. tapi nasib baik ada Nana. dia masak sardin dan kangkung goreng belacan, bukan pink belacan.

er.. tapi kesiaaaaaaan kat dia, tgh2 semangat nak masak, air takde. dah la tgh basuh baju. tetiba, xde air. pastu kuar air teh o ais dari paip. bayangkan mandi pakai air ni? gatal ke tidak? rambut sure xpayah g saloon utk di highlight kan. dah la dgr2 putrajaya pun dah nak kena catu air 2014 ni, cehh.

macam harem.

tgk la petang ni nak buat lawatan 'amal' ke pejabat mentenen kat bawah tu.

ok bai.






2 comments:

iva saionji said...

aduh kalau xde air lebih susah banding xde lektrik...tapi dua² pon penting..huhuhu..pasal 2014 tuh kadang² bila pikir balik macam propaganda dalam dunia politik jek...

xazryx said...

putrajaya nk kene catu air ?adoi ,ssh la penduduk putrajaya nnt .nk kene bajet pki air plak .