Thursday, September 9, 2010

Ucapan Selamat Hari Raya dari Akiss Ferrero!

Photobucket

JANGAN GADUH-GADUH NAK BALIK KAMPUNG MANA.

Photobucket

MARILAH BERMAAF-MAAFAN!

Photobucket

SENTIASA TERSENYUM MANIS MELAYAN TETAMU.

Photobucket

GEMBIRA WALAUPUN HARAPAN DAPAT DUIT RAYA SEMAKIN TIPIS.

Photobucket

JANGAN PENING LEPAS RAYA MUFLIS AKIBAT SOPING SAKAN!

Photobucket

JANGAN STRESS DENGAN BUDAK-BUDAK MINTA DUIT RAYA ;)

Photobucket

NIKMATI AIDILFITRI SEENAK-ENAKNYA!

Photobucket

;)

saya di sini menyusun sepuluh jari jemari memohon ampun maaf kepada kawan-kawan pembaca setia, pembaca senyap, pengkomen tegar, pem-followers, pe-singgah blogwaking blog saya, akiss ferrero. mana tahu ada salah silap yang sengaja atau tak sengaja. mana tahu ada ayat-ayat dan perkataan dalam blog ini buat anda marah! terasa! kecik hati! atau sy x balas komen atau sy lupa balas blog walking, semua-semua lah!

selamat hari raya aidilfitri. hati-hati di jalanraya! akiss doakan korang selamat pergi dan pulang! ya, aku beraya di shah alam, kendian di sekitar kl. raya kedua mungkin beraya di seremban melawat makcik ;)

ingat, jangan main mercun, nanti putus jari, camna nak ber-blogging lagi? hahaha.

HUGE thanks kepada model-model tersayang ;p

dan ingat, 11hb September ni beday i! sapa tak wish xdapat duit raya! ;p

ok bai!

7 comments:

saya_arief said...

celamat ari raye..
:D

aina hazuani said...

kenapa nampak chubby ni. hahaha. selamat hari raya kak akiss! :)

Kap said...

september eleven hah.
member aku seven eleven.

selamat raya dan jadi awal awal :)

hillmie said...

selamat hari raya juga ;p

nyna said...

selamat hari raya :)

Che Armster said...

selamat hari raya gak akiss.. kem salam kat member yang main salam2 ngan awak tu ye hahahaha

Sharinginfoz said...

selamat hari raya