Monday, November 1, 2010

Che Armster Punya Conteng :)

hari isnin yg ceria. ye, apa barang nak monday blues?? cuma hari ni bz sket lah. dan, cuma pagi-pagi tadi masuk opis ada lah org tu tegur ' hai hoben, jom minum teh-o-beng?' cis!

ok sbnrnye byk lg nk update, tp memandangkan baru kul 10 dah bape kali terlelap dan nk muntah tgk anak ponti. ok siyes xleh blah. mls nk komen pjg. ok maka just nk tunjuk hasil Che Armster sketch gambar aku. skg ni rajin pula ye conteng2? haha. ke teknik nak mengorat nk kawan aku tu? *cucuk-cucuk jari jugak ;p*



hurm.. pendapat aku, aku rasa aku nampak tembam sedikit (sabotaj eh? hahahha) dan nampak alim dan sopan. hehehhe.



gambar asal dari entri You Again.

btw makasih ye. hasil sketch anda amat kami hargai. nanti carik gamba lain suruh ko conteng lagi k? ;p

ok komen dan pandangan anda amat dialukan utk mengasah bakat beliau ;p
ok bai!

3 comments:

Drunbella Khoo said...

taik lalat atas bibir tu dia tak lukis ke?
hihihi.
:p

Kap said...

tak sharifah aini lah tanpa tahi lalat itu :)

Che Armster said...

hahaha tak perasan la ade taik lalat.. ingatkan gambar pixellated. haha

n sorry sebab tak sama coz aku conteng pakai pensel tekan2 tak pakai pemadam langsung.. so apa yang jadi tu as it is la :P

& kem salam ket *sambil goyang2 badan gaya gedik*