Sunday, November 14, 2010

Huhu ;)


pergi balik dengan pilot. apakah pakai baju sama2 hijau? dah lah 3.40pm baru gerak dr putrajaya. sdgkan kelas masuk 4.30pm? , bawak laju mcm masuk explorace. tepat 4.30pm sampai guna highway. nice.

walaupun tido 2 malam, susu dan coklat kena bawak, sbb takut tido susah. haha. bilik air bagus ada alat penimbang, cuma seram bile tidur katil queen. makanan biasa, cuma hari2 makan masak lomak cili api. wth. skg masak lomak cili api bukan peberet aku dah. fobia. di tambah pula dpt sms bahawa mekdi ada mcchicken supreme. deym. ;p


laut dan swimming pool. hanya mampu melihat. klu terjun, takut nanti ada pewarna tambahan. haha. keseluruhan program best. kan dah kata ada belajar psikologi. hihi. next entry lah baru cerita psl counter strike ;p

tersangatlah terapi nye hari2 bangun tgk sunrise dan bunyian air laut ;p btw, leh je online, tp mls, nk on netbook pun xde masa, kejap2 je.

ok bai!




2 comments:

AiDa AzRyN said...

Masa lomak cili api?my faveret tu~ ngeeeee~ ;D

akiss ferrero. said...

faveret sy juge, tp bile dh kena makan hari2, jd pening.;p