Wednesday, December 15, 2010

EPISOD II : 25 perkara pelik tentang Akiss Fererro yang anda perlu tahu ;)

.........sambungan dari SINI.

5. bila tiba bulan Ramadhan, automatically tekak akan ketagih Siput Sedut Masak Lemak Cili Api untuk juadah berbuka. tak caya tanya Farrah dan Kak Iza, saksi utama. kalau di bazaar ramadhan putrajaya ada 5 stall jual lauk itu, aku akan rotate beli hari-hari. ughh.

6. suka makanan yang di oder oleh orang. minta dijauhkan dari suka 'suami orang', lagi. ya ada perkataan 'lagi' di situ.

7. memiliki perut super-sensitif! dan sekarang sedang berusaha memantapkannya seperti perut Britney ketika zaman remaja.

8. tak suka declare status 'In A Relationship' sejak di zaman friendster lagi. apatah lagi nak letak gambar berdua dengan encik boipghen.

9. susah dapat sakit tekak. itu statement arwah Atuk.

10. allergic teh tarik dan coke. setahun sekali kot minum?

11. mengantuk gila ketika sedang makan. kadang-kadang berhenti 10 saat untuk tidur dengan mata terbuka.

12. mempunyai suara 'sengau-sengau basah'. pada sesiapa yang tak pernah dengar, mesti tegur, kau demam/selsema ke? suara ini adalah bonus ketika tipu doktor nak MC.

13. tisu. suka gentel tisu kecik-kecik bila tgh berpikir. selalunya berlaku dalam kereta bila berangan. cehh berpikir konon.

14. suka tgk ANTM ulang-ulang sampai hapal skrip Tyra. lol.

15. paling benci kalau orang yg disygi sakit. baru-baru ni adik aku demam, aku jadi emo sampai nk heret dia g klinik cek darah. haih. ye, bila org yg sy syg sakit, sy jadi emo marah-marah suruh makan ubat, padahal kalau diri sendiri sakit suka bergulung dlm bilik tanak makan obat ;p

ok ada 10 perkara pelik episod kali ini. adeh penat.

ok bai!







1 comment: