Wednesday, January 19, 2011

Hantaran Perkahwinan Akiss.

masa cuci mata rebloging tumblr, i jumpa gambar ini. lantas mencarut %^$#@$^&^&.



apahal kau nak comel sgt? tipu ni! tipu! ini kucing plastik! apahal bulu dada nak gebu mcm tu? apahal mata nak bulat biru tak bersalah je? dah la besaaaarnya kau, sukanya saya!!

*tumbuk meja*

pastu kan, sabtu lepas kan, selepas aktiviti mengecat kan, kami g kat satu pet shop, Sebare Pets, sederet dgn Q-Bistro bdr sri permaisuri. kami jumpa kucing iniiiiiii....


teruja, nebes, berdebar aku tgk, jatuh cinta pd pandangan pertama. haih macam nak nanes pun ada. ;p

ok ini bukan kucing tipu. this is reaaaal. besaaaaaaaaaaar! tangan dia aje, sebesar 3 1/2 jari aku ok?? muka dia besaaaar, macam anak rimau auuuum. hidung pun mcm rimau. muka dah la sombong, tak macam kucing biasa. tgk bulu dada pun kalah hero hindustan? *tetibe*

*dlm gambar ni mcm tak nampak sgt. maklumlah, curi2 amek kan.


tgk. hulurkan kan tangan, kurangkan beban. sengaja taw buat i rasa bersalah tak adopt yu. sengaja je, sengaja!

3K beb. aku punya surat ptptn yg baru sampai tu pun aku tak usik lg? ok baka Maine Coon ini mmg stok size besat-besat dan mahai-mahai.


mummy miss yu oredi :( *tetibe mummy plak kan?*

ok lah, kata fanatic kak katy perry kan? tak dapat rimau, dapat maine coon cat pomboley kan kan kan? hantaran handbag, set pencuci muka SKII, sepasang kasut charles n keith, itu semua saya tamau-tamau-tamau.



eh jap, saya belum lagi nak kawen. chillax. masih mencari 'russel brand' saya.

ok bai.

No comments: