Saturday, February 26, 2011

seminggu sudah menjadi zomba.

akhirnya profession aku sebagai zomba sepanjang minggu ini telah tamat. seminggu takde bilik, tidur di ruang tamu, makan di ruang tamu, salin baju di ruang tamu akhirnya berakhir. seminggu sakit belakang dan kurang tidur.

yelah, rumah baru mmg ada sbb dah carik dan jumpa pada isnin lepas, tp budak bilik yg kitorang nak masuk tu hari ni baru siap pindah kuar. huhu.

sekarang ni cuma pikir nak pasang katil cepat-cepat. kemas kain baju cepat-cepat. dan lancarkan projek deco.

benda pertama aku nak buat adalah, nak cat katil kayu hitam aku kepada kaler putih! *tugas senang celah gigi i je*

cuma aku nak mengeluh. aku ade koleksi pelbagai barangan pokodots, tp tak jumpa-jumpa bedsheet pokodots! rasanya lepasni nak pergi Nagoya lah beli kain ela buat cadar. boleh je kan?

kamonlah, bilik baru, mestilah nak cadar baru! like dis :


sempurna!

ok bai!

ps to kak iza : insyaallah minggu depan kis setelkan tugasan. dah lama sangat rasanya tertangguh. ampun ek ;p.

**esok lah siapkan entri p.d. takde mood lagi bha ;p

11 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

wah3~~~ neway, i suke polka dot jugak . =p

akiss ferrero. said...

yeay! hi geng! ;)

Syakir Rahman said...

akiss...taste ko mmg ala2 vintage kn...style

akiss ferrero. said...

huhuhuhu ;p kaaan;)

Drunbella Khoo said...

alololo.
kalau dapat katil macam neh kompem nak p keje asik terbabas.
hahaha.
:D

akiss ferrero. said...

hahaha mana taw ni? *kantoi*

Kap said...

minat kau terhadap polkadot ni bertahan agak lama pada pemerhatian aku.

Kiss, aku nak request kau ubah ruang komen ni jadi pop up dan approval saja.
tanpa word verification.
huhuh.
sorry, demand tak ingat wa cakap lu.

akiss ferrero. said...

hihihih. setiaku pada polkadots.

ahahhaa. aku mmg nk buat cam pop-up balik. haaa.. tgk. pantas kan dah tukar?

applemasam said...

comelnye katil.....! hehhehe

akiss ferrero. said...

haha, nak satu macam itu!

mamamarissa said...

kalo cadar mcm tue...tak sanggup nak baring tau...hahaha!!!!