Friday, September 30, 2011

Petua Kecantikan Bersama Akiss : Yogurt Wash-off Pack Etude House.

ok tak tajuk di atas? aku rasa elok aku guna 'bersama' dari aku guna 'macam'. ;8p

ok last week, seperti biasa #twtupalamanda. jalan-jalan buang masa waktu lunch, lepak kat Etude House, alah yg femes dgn BB nya itu. maka tetiba ternampak benda alah ni, memang dah lama carik yogurt utk muka, dulu kat Watsons ada, tapi tetibe je macam dah takde. eh byk nye cakap!

ok inilah dia.


taddaaaaa! omel kan packaging nya? ada empat (4) perisa kesemuanya, Apple, Raspberry, Kiwi and Apricot .

so dah dua malam aku guna, dan hasilnya sangat mendebarkan fifi fairus fuyoh!!

-____-

sorry, akiss mmg suka over-reacted macam ni. tp mmg betul, dah pakai 2 malam, hasilnya sangat syok. dah la bau wangi dan manis tahap nak jilat pipi sendiri. tambahan lagi, satu perisa tu boleh pakai 2-3 kali. bergantung kepada keluasan muka, eh! boleh ke cakap macam ni? ok ok, means...lepas sapu satu muka, ada lebih lagi, maka yg lebih tu boleh simpan dlm peti sejuk, esoknya leh pakai lagi the harga is RM13.90 sahaja.

aku ni jenis kulit kering, bila stop pakai sesuatu produk, konfem kering tahap menggelupas. lagi-lagi kerja duduk dalam peti sejuk ni. keje dalam air cond maksudnya.

ok itu sahaja, pagi ni rasa gembira bangun pagi melihat wajah berseri sebab tu lepas breakfast terus update blog laju-laju ;)

cuma peliknya, aku tak pernah suka makan yogurt.

ok bai!

ps : thanks for the pic, sila lihat full reviewHERE. sbnrnya ada produk lagi, cuma gambar kt Fana, ehem!

No comments: