Wednesday, September 28, 2011

Program Realiti Siti Nurhaliza Production - i-Klon.

since Murai pun dah kuarkan artikel ini, aku baru berani nak update entri pasal ini, tapi sikit-sikit je lah, kang korang dah tak nebes pulak menonton kat tv kalau aku cerita habis semua ;p

kejadian 17 September, since cuti Sabtu, dapat follow kawan ke Rakaman Program Realiti Siti Nurhaliza Production - i-Klon, kira masa aku g tu rakaman pusingan Akhir, Dato' Siti Nurhaliza sendiri menjadi juri nya ;)

wajah electric blue flat kesayangan hamba.
lunchie!
lepak backstage. tetiba jadi aku p.a si Azrul Raja Lawak, pengacara program ini.
Mawi pung ado, baru tahu dia #teamvirgo hehehe.
Dato'Siti membuat persembahan selepas pemenang i-Klon diumumkan, pertama kali dengar lagu omputeh dia, boleh tahan, kemain Tok Ti, siap join joget sekali. kelesss ;p *eh baju matching dengan kasuit sy!
sesi press conference.
lepas habis PC, peminat Tok Ti dah ramai tunggu kat luar untuk ambil gambar dengan dia, dan betapa rileks dan sportingnye dia melayan peminat-peminat dia, dengan sopan santun, suara lembut patutlah Datuk K sayam lebih. eh eh, dah merepek dah saya ni.

ok, marilah kita menonton program ini, kalau tak silap November ini di TV1, dengar-dengar Astro 180 pun amek? amboboi.

ok itu sahaja, dan tahniah Dato' Siti Nurhaliza dia atas pelancaran album inggeris pertama beliau ;)

ok bai!

ps : gambar sy berdua ada kat kawan, sampai la ni tak mintak lagi, hahaha. mak bizi kan konon? *nyanyi lagu Falling In Love*


No comments: