Thursday, December 22, 2011

nombor ekor :B

10 November 2011, tarikh di mana timeline dibanjiri nombor-nombor, kod rahsia.ini semua akibat game "DM your code, i'll describe you." pernah main ini kat FB, tapi aku tak join ;B

jadi, ini sedikit sebanyak hasil game tersebut.aku tak letak semua, kang letak semua org meluat. hehehe. ok nombor kod rahsia sy adalah 119, nak guna 27, malangnya dah ada orang guna .


kebanyakan cakap aku "kelakar" dan "sempoi", kira macam "Akiss dimana? Akiss disini, SEMPOIIIIII" (kebendenye tu Akiss oi?)

kesimpulannya, oklah tu. mmg ada yg betul. kecuali femes. femes ke? eh. ok, aku paling suka "mcm mane dia kat timeline, mcm tu jugak IRL (in real life)". 10 markah di situ.

ok gak game ni, at least nampak pandangan orang ttg kita. at least secara luaran. nak kenal mendalam dengan aku? haha. aku rasa tak ramai yg kenal aku dalam-dalam..

kecuali, roommate aku sekarang, si Aket. juga bekas-bekas roommate aku masa kat asrama. juga family aku, lagi-lagi adik aku si Cupi. hehe. :)

ok bai!

No comments: