Monday, April 23, 2012

sudah jatuh terkelendat pula.

selamat hari Isnin!

pagi tadi kan, saya nak pergi kerja kan, saya kenalah turun tangga bawah rumah. tetiba, sy pun tak tahu lah kerana mamai ke ape, sy ter-miss anak tangga terakhir, maka..beginilah..


kaki kiri terpeleot, dan sy jatuh melutut. tangan sempat menahan muka dari tersembam ke tanah. aku gelak sendirian, tapi sakit okay? lutut aku luka melecet berdarah okay? nasib baik tak pakai heels. haih.

dah lah kaki terkelendat masa dance training tu tak baik-baik lagi. itu sy cerita di entri lain ya?

*pegang lutut sakit*


ok bai!
ps : dah tentu gambar di atas itu bukan aku tetiba berambut blonde. -__-"

2 comments:

No name said...

Nasib baik tak jatuh ditimpa tangga, aku pernah nmpak ada orang jatuh miss tangga, lepas tue berdiri, terpeleot sebab heel, bangun balik, terjatuh tak nampak longkang. Kesian kot, dah macam orang mabuk aku tengok dia. Nak gelak pun terpaksa cover pi tolong.

Ehh You said...

lady gaga? trololololol!!!!

singgah sini :)

http://ehhyou.blogspot.com/