Wednesday, May 2, 2012

jejoget bahagian dua.

ok lets do dis, selepas episod jejoget tadi, kiterang ada siri jejoget 2 pula, untuk annual dinner bpgk. nice. nampak tak kesibukan di situ. cuma seminggu berehat. terus ada tugasan baru.

untuk dinner ini, 3 performances ye. satu kena ulang balik yang jejoget part 1, malam pesta muda mudi, dan beat it michael jackson. mula-mula dengar rasa nak muntah juga. lagi-lagi step beat it, matik! terima kasih youtube kerana banyak tutorial. krkrk.

so, dua minggu non-stop training. memang lunyai. balik umah lepas maghrib pengsan. sekarang baru sy paham kenapa nicole scherzinger begitu nipis. sy halfway dah nak senipis dia, tapi..well, well, well. 



akiss. helena. ariesha. masa reherseal.


just bidin, just bidin! ♪ ♫


gambar ini sangat-sangat bermakna bagi aku dan rakan seperjuangan malam tu. cukuplah yang terdekat paham. tapi keseluruhannya saya happy dan berbangga dengan pencapaian saya. biarpun ada lah orang kata 'gedik', saya tak kisah. sebab saya tak berjoget pun naturally gedik. ;p

ok bai!

No comments: