Friday, July 5, 2013

Maria & Mariana Cheng

dah lama nak cerita, eh takdalah lama. minggu lepas je ni terjadi lepas habis exam.

so lepas exam, makan kepsi kat the mines dengan kak Ket. adalah mamat meja sebelah tetiba datang ke meja kami. ntahnya tetiba nak ajak pergi convention office dia etc etc etc padahal nak mengorat si Ket teww :P

last sebelum dia blah, "apa nama awak, Maria eh?" sambil ibu jari menunjuk ke arah aku. aku apa lagi, "ish mana taw nama i ni ??"

pastu bila dia tanya nama Aket, "yang ni lak, sapa nama?"

Mariana.

kau tahu macam mana nak gelak sembur sambil makan coleslaw? 

aku saspek betul kat Aket, pikap dia lain macam sekarang ni. wahahaha. lepastu mamat tu mintak no fon,  aku kata tak perlu kot. end up dia bagi twithandle twitter aku siap search nama dia "ha yang ni kan? jap gi i follow"

haram. sampai sekarang lah aku tak follow, lupa dah kot nama dia.

tak, citer dia sampai sekarang aku dengan Aket panggil masing-masing dengan nama Maria & Mariana. kakakaka!



sakai pemalas bukak baju dalam fiting room. eh pesal sekeping sangat aku tu??

 ini malam sebelum exam, ada sedikit usaha pi mph midvalley beli buku. wakakakak. tapi kau jangan risau Farrah, tahun depan kau pi exam sorang-sorang eh? kami CONFIRM lulus both paper :P

selain usaha beli buku, kami juga ada usaha memanjat tangga paling di maeps. sekian. semoga saya dan ket ketemu lagi tangga ini tahun depan kahkahkakh!



Jun 27, 2013 | by skyherine on Keek.com

ok bai!


No comments: