Tuesday, March 3, 2015

the kad kahwin.

here is the detailz, untuk lengkapkan entri saya the majelis. macam biasa rujukan aku di pinterest, mula-mula nak kad brown paper ni :



pastu the day nak hantar draf ke Printar, aku tukar nak chalkboard. haha



so yeah, ini hasilnya. masa siap print tu aku betul-betul kagum lihat mutu kertas dan warna dia. sangat-sangat menepati warna yang aku mau, so yayy!


satu bulan menuju tarikh, bersepahnya atas meja keje sesepah kepala otak dengan persiapan, amek kau. siap beli pen putih nak tulis nama jemputan. cewah.


ini real colour kad kawen, thanks Razlan untuk gambar ini. suka aku tgk ekpresi si bazardry kt belakang tu. hahahaha! 

kebanyakan kad aku hantar by hand, lagi-lagi kepada MY WAJIB DATANG people. mana yang tak sempat, aku post. dengan busy kerja, takda transport lagi. memang tak pat hantar by hand semua. so Alhamdulillah, kad semua berjaya di edar on time. 

so, kalau uolls area Putrajaya, Bangi, Kajang atau seangkatan. boleh contact 0177704409, Encik Azim, Printar Bangi. atau like FB https://www.facebook.com/PrintarBangi , boleh balas-balas DM or email dengan mereka design yang uolls mahu. [Tel/fax +60389127929 Email : printarbangi@gmail.com.]

ok bai.

No comments: