Wednesday, October 7, 2015

Kedai Bundle Online Akiss

pun cerita pasal shopping online lagi. kali ni nak cerita pasal Kedai Bundle Online Akiss, eh! kemain nama.

sebenarnya baru register dan download app ini juga. so far ok, mungkin tak lah semeriah bisnes di IG, tapi sini boleh tahan, boleh kata semua benda pun ada. bila aku kata semua benda pun ada, maksudnya sampai ke katil, lipstick terpakai semua ada. 

aku dah lama semak shopping (browse) barang kat IG dah, sebab menyampah bila kita search tag #bajubayimurah yang keluar testimoni barang nak kurus dan selfie awak-awak tu. beza dengan carousell, awak boleh browse barang pakai ikut kategori. takyah pening dengan orang suka salah guna hashtag ni.

so yeah, siapa yang dah ada akaun carousell boleh "stalk" saya, erk. ok awak follow saya - saya follow awak di akaun saya carousell.com/akisslski. dan ya, more to come! banyak buku nak letgo dengan harga serendah RM5. tungguuuu!


 https://carousell.com/akisslski/ 

ok bai!

No comments: