Tuesday, September 15, 2009

150909.

today is 15.09.2009. macam aku buat masa sahur tahun lepas. wish beday kat seseorang masa kejutkan dia sahur, kendian ber 'sms' sampai pagi. tapi tahun ni, lain siket ucapannya,

"selamat hari ulangtahun ye awak, smuge sihat selalu dan cpat kawen. tahun ni sape kejut awak bangun sahur? thhheheheehehe...."

hmm. cpat btul masa berlalu. hari ni juga hari ulangtahun aku ber'3 hari 2 malam' di Hospital Putrajaya. aku harap tahun ni akan lebih sihat, taknak dok WAB 3B, di Katil 9 (kelik yerk) di Bulan 9 lagi.

ok xnk sidih sidih. ni adiah semalam bkak, Akiss Ferrero dpt Ferrero Rocher , Encik R bagi, aku cakap tenkiu suka suka suka, die kate "dah lama sy taw awak suke cekelat tu" awwwww. thanks farrah adiah frame gamba, LAGI. hahah. tp comel, siyes. weh Aket, Nana..mana hadiah aku! hahaha. gile x sopan.


ok bai.

4 comments:

Unknown said...

Sedey jer n3 ko nih...
Dah2 shut shut... tak maw nagish2 lg..klu aku dah tak kose nk berawak2 lg.. ko ko terus.

akiss. said...

heeeehehehe. xsdey la. rewind siket jek. huhuu.

x biasala ko ko. dh terbiasa, tahu ape jwpn die?

"thanks wak, sy bangun sendiri jerr =)"

Kap said...

memori 15 september hah..
yang indah-indah tak ada kah??

akiss. said...

a ah, indah, mlm tu bergayut, ahahaha