Wednesday, July 21, 2010

saya tak pakai jeans ;p

hai selamat pagi, bertemu kita lagi di hari rabu hari tiket wayang murah.

hari tu kena marah ngan Dzul sebab lambat kuar rumah masa dia jemput aku "ish lambatnya Jijah (nama propa i) siap pakai legging-legging lagi, pakai la jeans je!"

eh halo halo halo paksik, maksik dah lama x beli jeans. bertahun kot? sejak kenal suar skinny? siyes. sejak rasa gemok dan xmuat kat peha? ahhahaha.

ini gambar tahun 2008, zaman akiss pakai jeans koyak. dan masa tu tgh hati berbunge-bunge encik Z.A komen ai punye entri belog. *pingsan 2 minit.

ok bangun balik. ya, dah lama x pakai jeans. sumpah! ;p tapi ada orang kata leggings ni mcm kurang sesuai bg yg bertudung pakai.

bagi i boleh je, asalkan tak pakai t-shirt ketat dan pendek, dengan legging pastu pakai tudung, motip?? hahahaha. sama je pun kalo pakai lowcut jeans sehingga kenampakan lurah dendam. ngeh.

ok dan akhirnya, saya ada tersuka dgn satu seluar ini. harem pants tp persoalannya, kenapa saya tak tinggi? ah stress!

Photobucket
source.

lagi satu, adalah, rompers, bukan rompit ye.

Photobucket
yg pasti no.2, 4 dan 5 sahaja yg sopan.

ah. aku. berangan je la. last2, kuar umah, itu - itu je la pakai. ;p berangan nak pakai heels, tapi, kaki ayam jugak jadi pilihan. hehehhe. ok ok. mmg nk try. tp misi nk kuruskan peha dulu. kaaaaaaaaaaaah kah kah kah.

ok bai!






3 comments:

Yatre Hayati said...

fesyen ni memang tengah trend..kita pun suka!! tapi tak berani nak pakai lagi..

Doraa said...

ada perubahan tunjuk la kak akiss! hehe

Kap said...

kalau kau pakai seluar jeans, kesian jin bogel aurat terdedah.