Tuesday, September 21, 2010

Satu Lagi Sahabat Tersingkir ;p

jahat gile tajuk entri. dah macam AF nk singkir setiap tahun. ok minggu ni satu lg housemate kesayangan nak kawen, si Nana.

Nana, 25, hujung sekali sebelah kiri akan menamatkan zaman bujangnya Jumaat ini dengan bernikah dengan jejaka pilihan hati yang juga berasal dari Negeri Sembilan, Mohd Azhar bin Mohd Din, 30, Jumaat ini di Surau Al- *****, Ampang.

apahal caption macam berita harian dan kenapa nama pengantin lelaki je aku sebut nama penuh?

ye, yg tudung pink kiri sekali. eh dua-dua gambar Nana duduk kiri sekali. ok Aket syg, lepas ni group foto kawen si Nana, ko duk kiri skali, konfem ko kawen tahun depan. hahahhaa.

ok gambar mengundang air mata kot! xpalah. bukan g mana pun, g kawen, benda baik. Jaha (Mohd Azhar Mohd Din) pun dah tua ;p oh men, masih tak percaya, dorang dah nak kawen!

btw kenapa tulis dalam kad jemputan kawen korang macam tu? mana tahu aku nak bawa pasangan lain? wakakak.

jumpa anda jumaat ini dengan inai di jawi-jemawi dan berbulu mata palsu ;p

ok bai!




1 comment:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

sis.. u pun bile lagi? ehehe.