Tuesday, May 3, 2011

Arsenal Menang, esok Public Holiday!

ada orang terasa sakit jiwa ke kita cuti isnin 2hb Mei? ke ada orang sakit jiwa M.U kalah? atau stress dengan status fb aku? "Arsenal Menang, esok Public Holiday!"

mihihihi. kau yang kena kerja ilep sudey. jangan nak emosi sangat. m.u supporters pun sama, chillax. bukan kitorang dh dpt juara liga pung? ;p

ok isnin tu kami g Seremban (lagi). pergi bawak bibik urut ke rumah pakcik yang tak berapa sihat tu.

gedik retis.

super gedik retis.

tengok. tengok. team arsenal dan team m.u pagi-pagi dah naik moto bersama g pasar rasah jaya. budak ni, Fizi adik Mirul Lambung tak mandi lagi dan masih dengan jersey M.U dia walaupun kecundang, semangat sukan ini yang kita mahu!
ingat dalam kete je ke boleh ber-camwhore gedik amek muka sendiri? atas moto pomboley! *cuma kau kena pegang henpon kau ketat2 sikit je lah kan.

pakai kemas-kemas macam nak naik mahkamah syariah tapi g pasar naik moto, ko mampu? haha.

ok bai!



2 comments:

Kap said...

foto terakhir yang begitu legend.
hahah.

akiss ferrero. said...

pttnye aku kena angkat wiser tu sambil muncung kan mulut... kan? haha