Tuesday, May 3, 2011

jangan nak kota keriangan sangat.

ye, ingat lagi zmn blaja kat penang, bila org sibuk teringin nak g genting jln2, aku sikit pun tak teruja. lagi terkejut kawan-kawan aku bila aku kata aku tak pernah naik genting. yeaah. mmg tak.

ye, ingat Pengakuan Ekslusif ini? a ah, aku mmg kadang-kadang cacat gak ah, pastu, 1 Mei lepas aku g. deym. umur 27 tahun baru pertama kali g genting.

perasaan bila sampai sana?

takde perasaan.

sepanjang kat sana aku buat straight face -_-. tak da yang menarik pong? nak amek gambar pun tak bernafsu. takde tempat cantik nak amek gamba. plus, aku benci crowded place. konon nak g theme park yg kat luar tu? takde nye. lagi la ramai manusia. dah la ayam dlm chicken mcdeluxe dia keras dan tak fresh? ughhh. ke mungkin aku PMS?

ehem. cuma ada sedikit perasaan cuak masa naik cable car itu.


dan ketika ber dabel scoop.


ye, ini je gambar puwwwwwn, kan dah kata. takda perasaan dan mood. padahal pergi kota keriangan tu? acane?? hak hak.

pastu nak balik awal sebelum malam sebab malam tu Arsenal vs M.U. tihihihi.

ok bai.

ps : lepas ni nak buat no.3, lepak Starbucks. siyes tapenah, Coffee Bean ada gak. pehal tah aku ni? Hikayat Mero Wangsa pun aku tak tengok lagi taw? nampak? nampak?





1 comment: