Monday, July 9, 2012

nananininonokakakikiku

ini adalah kesinambungan dari entri Sungai Chillin'! bahaha lama gila peristiwa bulan 5, bulan 7 baru nak sambung. fail lah kau!

ok lah malam sebelum 'berkelah' ke chiling, saya, Aket, Daoz, Joe lepak di burger bakar. ini adalah ketama kalinya saya jumpa NONOREEN! kenal sejak 2004-2005 kot tak silap kat myspace. sama macam jumpa Nanani Kamal jugak. tak sangka budak Nono ni TAK pendiam rupanya. sangkaan ku meleset. ;p terima kasih BBM yang merapatkan silatulrahim. boleh?

nonoreen dan a-a-kiss.
aktiviti sementara burger di bakar. ada bakat melukis si Nono ini.
untunglah ada instagram.
lihat betapa gembiranya Daos dan Joe (hai kenalkan ini jiran sy dan Aket) walaupun menunggu burger selama 3 jam. kkkhhahaha!




lihat walaupun dah tunggu lama kami masih ada hati nak bergambar depan burger. walaupun kami kelihatan terlampau bersinar kalah vampire di panah mentari, aku suka gambar ini. 

ok habis bab 1.

kita sambung ke cerita kedua.

baru-baru ini kan, peristiwa malam jumaat 22.06.2012. adalah satu aktiviti malam-malam lepak cyberjaya. saya curik gambar dari blog Nanani.

seronok kan mengilai-ngilai di tasik cyberjaya?
kesian team katik susah payah panjat pagar. kan? *siap kau Nani*

masa ni lepak bertiga sahaja kerana Aket masih bercuti rehat. 2 minggu saya tinggal keseorangan di rumah! tapi best sebabnya saya dah tak jadi penakot dah di rumah sendiwi. kkkkhhh!

ok bye!

No comments: