Wednesday, May 20, 2009

ENCIK ARHAEM PUNYE STORE.

ini bukan nacite pasal sam witwicky yg ber username LadiesMan217 nak juai spek atok dia tu kat ebay, ini maw tolong pomote member ku, Encik Arm punya "store".

aku penah mention nama dia dlm entri aku yg INI dan INI. aku suka ltak muka dia sbb die kata dia ada follow blog aku. hehe. comel kan? sorilah, xdpt nak ejah korang atau kim slm sbb pacik ni dh kawen beranak 1. kah kah. dushh. jatoh sahah kaw merudum-rudum. haha.

aku pon tatahu kenapa bila org sebut ebay, terus otak ak proses ke dlm movie tenpomers tu. mungkin bahangnya sudah terasa kot? haha.

oke, ini antara barang yang buat aku geram. ( geram ni ayat Arm. haha)


NEW RARE JOKER THE DARK KNIGHT CIGARETTE MONEY CASE



NEW RARE METALLICA WATCH WRISTWATCHES LEATHER STRAP HOT



NEW RARE HI - SPEED WATCHMEN SMILEY USB FLASH DRIVE 4GB




NEW RARE MOUSEPAD MOUSE PAD MATS PRISON BREAK SKETCH



NEW RARE HIM HEARTAGRAM THROW PILLOW CASE PILLOWCASES



NEW RARE LOMOGRAPHY RINGFLASH ROUND PLAYING CARDS
EXCLUSIVE DESIGN ONLY FOR TRUE LOMOGRAPHER


NEW RARE SLIPKNOT LOGO BELT BUCKLE ALLOY HAND MADE



NEW RARE Santa MINI Helicopter -Amazing RC Micro Copter

banyak lagi bebarang RARE taw, all FREE shipping. berminat? janganla malu dan segan, jemputlah, pakat mai datang ramai2 ke :

(klik la bai)

sebarang pertanyaan, bole tanya aku atau kontek terus encik arm, nnti aku bg no henpon.

oke encik arm, kije dh setel, pasni aku boleh dapatkan harga kasih sayang utk casing joker tu.kah kah kah.

oke bai.

No comments: