Tuesday, September 7, 2010

Rambut Raya vs Baju Raya.

selamat malam selasa, ok dah nak rabu dah.

lagi dua hari lagi nak raya, kalau raya khamis? oh, bukan nak cerita sedih takdak kampung dah, cuma sedih bila adik sendiri kutuk rambut raya buatan sendiri saya yg remos ala ziana zain ;(.


tahu tak bahawa rambut raya tahun ini inspired by Evelyn Salt?


bukan Jack Black?

ada ka patut bangun-bangun tido, adikku berkata "eh rambut kau macam Jacob!"

waddefish? aku team Edward? selama ni aku bangun tidor cantik je? cehh. hak tuih! ok fine. daripada dia tu rambut macam Tomok? bwerkkh. ok, esok nak pergi ejas rambut.

hai rambut kakak santek la ...

ok sepatutnya aku kisah kan baju raya ngan shawl raya xbeli lagi! bukan rambut raya! ish ish ish. ok lepas ni nak buat tutorial pakai shawl ala datin B. yg pasti kali ni model perempuan, sbb model terlampau hari tu dah pemes lepas tu lupa diri, wakaka.. ;p

ok bai!

4 comments:

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

haha..
Apapun selamat hari raya diucapkan kepada kamu..

Entri terbaru PKE
Siapa tak Baca Tak Boleh Raya!!

Adriani said...

OMG! Pesen rambut raya kita sama pls! :)
Walaupun akan pakai shawl still mahu mensantekkan rambut kan! Hahaha

~~dieylah~~ said...

Selamat Hari Raya... X pnh guna shawl g..hehe.. nnt raya la nk cube..tkr imej.. ^_^

~ ReD ~ said...

suka jugak rmbut SALT. hitam itu menawan


Terima Kasih Nuffnang : Respons Helpdesk Nuffnang

Iklan Petronas : Hari Raya Seven Sons