Tuesday, January 25, 2011

Day 5 – What makes you different from everyone else?

what makes me different from everyone else??

mak aih. saya memang lain dari lain. ada sorang kawan aku cakap, aku Kategori Aneh. (eh mana lah pergi kawan aku sorang ni?) sila baca 25 Perkara Pelik Tentang Akiss dulu di Episod I, Episod II dan Episod III.

siyes saya ni mmg lain. sebab saya tak suka makan kerang. saya tak reti dan tak pernah main bola jaring. saya suka belajar/kemas bilik time hujan berbanding cuaca panas. ha lagi satu ni, ni mmg lain dari lain.



upload gambar kat fb tapi snap pakai webcam tapi snap balik pakai camera henpon? *boleh zoom in kalau tak caye*



ha? kan? lain kan?

ok setel tugas hari kelima, wah dah 5 hari ya!

ok bai!

*cerita di sebalik gambar pasni aku cerita. aku makin bz sbb tadi dalam meeting bos bagi aku takhta baru, "Pegawai Paling Nakal". terima kasih.

2 comments:

Kap said...

tengah tu bapak comelllll.

akiss ferrero. said...

so aku macam mana? hahahaha. ok mmg bapak comel doh ;p